De 18-jarige Timo van Gent, die zelf in een winkel werkt, maakte op 24 juni 2026 een ongemakkelijk moment mee toen zijn werkgewoonten de overhand namen tijdens het winkelen. Nadat een caissière zijn boodschappen had gescand, vroeg hij haar automatisch: 'Had u het bonnetje meegewild?' — een vraag die hij normaal aan zijn eigen klanten stelt.
De caissière keek hem ongelovig aan en antwoordde droog: 'Nou, als jij hem betaalt, mag je hem hebben.' Van Gent vertelde het voorval in een anekdote in NRC en gaf aan dat zijn ingebakken routine soms onhandig is als hij zelf klant is.


