Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte, momenteel ochtend-dj's bij NPO Radio 2, maken de overstap naar het commerciële station Radio 10. Meerdere bronnen bevestigden de wissel maandag aan diverse nieuwssites. Het duo volgt Gordon en Froukje de Both op, die hun programma bij Radio 10 verlaten.
De exacte startdatum van Roodbeen en Kijk in de Vegte is nog niet bekendgemaakt. Beide dj's zijn bekende namen in de Nederlandse radio. Hun vertrek bij Radio 2 betekent een belangrijke wijziging voor de ochtendprogrammering van de publieke omroep. Radio 10 zal naar verwachting binnenkort meer details bekendmaken.

