Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte maken de overstap van Radio 2 naar Radio 10, bevestigen meerdere bronnen. De ochtend-dj's worden de opvolgers van Gordon en Froukje de Both. Het duo is momenteel nog elke ochtend te horen op Radio 2. Wanneer ze precies beginnen bij Radio 10 is nog niet bekendgemaakt.
Gordon en Froukje de Both vertrekken bij Radio 10, waarna Roodbeen en Kijk in de Vegte hun plek innemen. De overstap betekent een opvallende verschuiving van publieke naar commerciële radio. De exacte startdatum van het nieuwe ochtendprogramma op Radio 10 wordt later bekendgemaakt.


