Óscar García heeft een driejarig contract getekend bij de Poolse club Pogoń Szczecin, enkele dagen na zijn vertrek bij Ajax. De 53-jarige Spaanse coach nam in februari Jong Ajax over en later het eerste elftal, waarmee hij een vijfde plaats en Conference League-kwalificatie behaalde.

Ajax heeft vervolgens Míchel aangesteld als hoofdtrainer voor het nieuwe seizoen.