De spelers van het Nederlands elftal kijken uit naar de aanstaande wedstrijd tegen Marokko, die volgens hen 'een beetje als een derby' voelt. Het treffen vindt plaats in het lopende toernooi, waar Oranje al groepswinnaar is geworden.

Ondanks dat ze de groep hebben gewonnen, erkennen de spelers dat ze nog niet in topvorm zijn. Zij zien dit echter als mogelijk goed nieuws, omdat ze naar eigen zeggen groeien in het toernooi en die lijn willen doortrekken tegen Marokko. Een speler zei: 'Dat wordt gewoon een mooie wedstrijd.'

De ploeg is vastbesloten om momentum op te bouwen en de wedstrijd tegen Marokko te gebruiken als opstap naar verdere verbetering in de knock-outfase.