De Nederlandse start-up Droppie, die recyclewinkels runt, heeft miljoenen euro's opgehaald voor verdere uitbreiding. Het bedrijf beloont consumenten met een klein geldbedrag voor het inleveren van gebruikte spullen. In de winkels kunnen mensen kleding, oude telefoons en koffiecups inleveren.
De nieuwe financiering wordt gebruikt om meer vestigingen te openen en het concept uit te rollen.


