De gemeente Moerdijk overweegt naar de rechter te stappen als inwoners van het dorp Moerdijk uiteindelijk zonder compensatie achterblijven. Burgemeester Aart-Jan Moerkerke uit scherpe kritiek op het Rijk en de provincie, die volgens hem afspraken niet zijn nagekomen.
Hij stelde dat alleen de gemeente zich aan de gemaakte afspraken heeft gehouden.
