Koning Charles heeft op 24 juni 2026 tijdens een bezoek aan een vechtsportschool in Londen een witte band in jiujitsu gekregen. De koning kon het geschenk waarderen, blijkt uit beelden van het moment.
De witte band, de laagste graad in jiujitsu, werd hem overhandigd als symbolisch gebaar. Het bezoek maakte deel uit van een bredere kennismaking met sportinitiatieven in de gemeenschap.


