De Iraanse voetbalploeg heeft zondagavond na het 0-0-gelijkspel tegen België een handgeschreven briefje achtergelaten in de kleedkamer van het SoFi Stadium. In de boodschap bedankte het team Los Angeles voor de gastvrijheid en riep het op tot vrede. Iran speelde zijn tweede en voorlopig laatste WK-wedstrijd in de stad, wat de ploeg omschreef als een moeilijke periode voor het land.
Het gebaar werd gezien als een blijk van dankbaarheid ondanks de lastige omstandigheden. Het briefje werd ontdekt door stadionpersoneel en later gedeeld op sociale media.



