Hervé Renard heeft geen spijt dat hij tijdens het WK 2026 als interim-bondscoach van Tunesië aan de slag ging. De Franse coach stapte in na de zware openingsnederlaag tegen Zweden (5-1).
Na de laatste groepswedstrijd, een 3-1 verlies tegen Nederland, bedankte Renard zijn spelers. "Ik heb mijn spelers al bedankt," zei hij. "Ze zaten in een moeilijke situatie." Tunesië werd uitgeschakeld in de groepsfase.
Renard benadrukte dat hij geen spijt heeft van zijn beslissing om de interim-rol te aanvaarden, ondanks de resultaten. De Tunesische voetbalbond stelde hem op korte termijn aan na de nederlaag tegen Zweden.






