De CEO van telecombedrijf DIGI België, Jeroen Degadt, vertrekt op 30 juni 2026 bij het bedrijf. Degadt bevestigde het nieuws aan Belgische media, zoals gemeld door De Tijd en Belga.

Degadt stond sinds 2023 aan het hoofd van de Roemeens-Belgische nieuwkomer op de Belgische telecommarkt. Daarvoor werkte hij 18 jaar bij Proximus, de grootste telecomoperator van het land.

Er werd geen reden voor zijn vertrek gegeven en een opvolger is nog niet aangekondigd. DIGI België betrad de Belgische markt als een mobiele virtuele netwerkoperator (MVNO) en breidt sindsdien zijn aanwezigheid uit.